Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου 2014

ΕΤΣΙ ΝΙΚΗΣΑΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ...




ΕΤΣΙ ΝΙΚΗΣΑΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ !!!


Οι Εβραίοι εκαλλιέργησαν τη γη της πίστης. Οι Έλληνες εκαλλιέργησαν
τη γη της γνώσης.

Οι εβραίοι ήσαν δήμιοι, οι έλληνες ήταν οι δικαστές.

Οι εβραίοι ήσαν αδίσταχτοι, οι έλληνες ήσαν ευγενικοί.

Για αυτό και νίκησαν οι εβραίοι τους έλληνες.

Εχρησιμοποίησαν σαν όπλο τους βέβαια το χριστιανισμό,
ένα νόθο και μυσαρό παρασάρκωμα του σώματος τους, από τους ίδιους απόβλητο, αφάνισαν την ωραία Ελλάδα. Ότι δεν εκατάφερε η ανδρεία, το κατάφερε ο δόλος.

...Να μας πούνε δηλαδή, αν έχουνε ακουστά τα ονόματα:
Εμπεδοκλής, Αναξίμανδρος, Αριστόξενος ο Ταραντινός,
Διογένης ο Λαέρτιος, Αγελάδας, Λεύκιππος, Πυθαγόρας
ο Ρηγίνος, Πυθέας
που στον καιρό μας σημαίνουν αντίστοιχα:
Αϊνστάιν, Δαρβίνος, Μπετόβεν, Έγελος, Μιχαήλ Άγγελος,Μαξ Πλάνκ, Ροντέν, Κολόμβος.

Να μας μιλήσουν για κάποιους όρους σειράς και βάσης
όπως :
σφαίρος στον Εμπεδοκλή,
κενό στο Δημόκριτο
εκπύρωση στον Ηράκλειτο,
μηδέν στον Παρμενίδη,
 κατηγορία στον Αριστοτέλη,
τόνος στους Στωικούς.

Να μας ειπούν οι κάθε λογής έλληνες επιστήμονες
τι λέει η λέξη ψυχρά φλογί στον Πίνδαρο,
μεταβάλλον αναπαύεται στον Ηράκλειτο
δακρυόεν γελάσασα στον Όμηρο,
 χαλεπώς μετεχείρισαν στο Θουκυδίδη

Να μας ειπούνε, πόσοι φιλόλογοι,
έξω από τα σχολικά κολλυβογράμματα έχουν διαβάσει
στο πρωτότυπο τρεις διαλόγους του Πλάτωνα
δύο Νεμεόνικουςτου Πινδάρου
την Ωδή στην αρετή του Αριστο-τέλη
έναν Ομηρικό Ύμνο. (Και αυτό δεν είναι ραψωδία).

Και για να μας πιάσει τεταρταίος και καλπάζουσα, να μας ειπεί ποιός γνωρίζει και διδάσκει από τους ειδικούς προφεσσόρους στα πανεπιστήμια ότι οι τρεις τραγικοί ποιητές μας στη βάση τους είναι φυσικοί επιστήμονες, ότι στη διάλεξή του για την αρετή ο Πλάτων έκαμε στους ακροατές του ένα μάθημα γεωμετρίας, ότι η Ακρόπολη των Αθηνών είναι δωρικόκαι όχι ιωνικό καλλιτέχνημα, ότι η διδασκαλία τραγωδίας στον θέατρο ήταν κήρυγμα από άμβωνος, ότι η θρησκεία των Ελλήνων ήταν αισθητική προσέγγιση των φυσικών φαινομένων.Δεν νομίζω, αναγνώστη μου, ότι σε όλα αυτά τα επίπεδα η έρευνά μας
θα δώσει ποσοστά γνώσης και κατοχής σε βάθος του κλασικού κόσμου από τους νεοέλληνες που να υπερβαίνουν τους δύο στους χίλιους..

Τι φωνάζουμε τότε και φουσκώνουμε και χτυπάμε το κούτελο στο μάρμαρο ότι είμαστε Έλληνες;
 Παράκρουση και παραφροσύνη!

Από το Ελληνικό ερχόμαστε στο Εβραίικο. 
Ερωτάμε το ίδιο στατιστικό δείγμα, το ευρύ και το πλήρες, αν έχουν ακουστά τα ονόματα Μωϋσής, Αβραάμ, Ησαϊας, Ηλίας με το άρμα, Νώε, Βαφτιστής, Εύα η πρωτόπλαστη, Ιώβ, ο Δαναήλ στο λάκκο, η Σάρα που γέννησε με εξωσωματική. Και όχι μόνο τα ονόματα, αλλά και τις πράξεις ή τις αξίες που εκφράζουν αυτά τα ονόματα.

Υπάρχει γριά στην επικράτεια που να μην ξεύρει τούτους τους εβραίους; 
Δεν υπάρχει ούτε γριά, ούτε ορνιθοκλόπος στις Σποράδες, ούτε κλεφτογιδάς στην Κρήτη. 
Εδώ τα ποσοστά αντιστρέφονται. 
Στους χίλιους νεοέλληνες τα ναι γίνουνται ενιακόσια τόσα, και τα όχι δύο. 
Και δεν ξεύρουν μόνο τα ονόματα, αλλά είναι έτοιμοι να σου κάνουν αναλύσεις στην ουνιβερσιτά και στην ακαντέμια για τις ηθικές και άλλες αξίες που εκφράζει το κάθε όνομα..

Το ίδιο συμβαίνει, αν ζητήσεις να σου αναλύσουν την επί του Όρους Ομιλία, ή να σου τραβήξουνε διάλεξη περί νηστείας, περί προσευχής, περί του «Δεύτε οι ευλογημένοι....».

Ο κάθε νεοέλληνας εδώ είναι πτυχιούχος και ειδήμονας. Είναι κληρονόμος και καθηγητής.
Ξέρει να ταϊσει άχυρα το σκυλί του, και κόκαλα το γαϊδούρι του.
Γνώση και πίστη και σοφία, που να ιδούν τα μάτια σου και να μην πιστεύει ο νους σου.

Δημ. Λιαντινης.
.......................................................................................................................

Υ.Γ.Θα ηθελα μονο, συμπληρωνοντας κατι σημαντικο στην αγορευση του δασκαλου, οτι κατα την αποψη μου το κακο φυσικα και δεν ξεκινησε στις μερες μας, αλλα 1600 περ. χρονια πριν στην σκλαβωμενη απο τους Ρωμαιους Ελλαδα και απο εναν τυπο της εποχης, Φιλολογο ονοματι, -Βλ. Βικιπαιδεια- ΠΡΟΚΛΟΣ ο Διαδοχος, (η Ρεπουση της τοτε εποχης) ο οποιος ιδιοτελως και δολια η βλακωδως?, παρερμηνευσε την μυστική θεωρία του Πλάτωνα, η οποία ενω οπως μας αποκαλύπτει ο ίδιος ο Πλατων στον «Παρμενίδη», μιλουσε για το πρότυπο της Φιλοσοφίας προς ευεργεσία των ψυχών που βρίσκονται εδώ κάτω, ως ανταπόδοση για τα αγάλματα, για τους ναούς για την ίδια την αγιστεία,< “ἁγιστείαις ἐσθ᾽ ὅτε καὶ μιαρωτάταις”>,πρωτον προσθετοντας στην ακριβη μεταφραση της λεξης που εννοει Αγος, Καθαροτητα, Σεβας, Λατρεια,... και την λεξη Αγιωσυνη,και κατοπιν μετατρεπει και ολη την εννοια της λεξης κανοντας την.... Αγιαστια,... προσθετοντας και ολα τα συνακολουθα, και ετσι ενω οι Ελληνες ειχαν παντα σοφους, (ακομη και τους υποστατους και ένυλους Θεους των Ελληνων,..σοφοι τους δημιουργησαν), ο Προκλος, μετετρεψε τον Πλατωνα, σε ενα προφητη της ελευσης του αντιπροσωπου του Εβραιου Θεου της Σιων Χριστου,.... φορτωνοντας μας και ολους τους "Αγιους", (Βλ. Collectio verborum e differentibus rhetoribus et sap 19b.7), Βατικανο.
(Centaurion)


Christos Pavlakos

2 σχόλια:

  1. "Διογένης ο Λαέρτιος, Αγελάδας, Λεύκιππος..."

    Συγχωρήστε την άγνοιά μου, όμως θα ήθελα μερικές πληροφορίες σχετικά με το ποιός στην ευχή ήταν αυτός ο Αγελάδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή